Okrogle rojstnodnevne in bonbonček


V preteklem tednu sem naredila tri voščilnice za slavljence - Abrahame.
Prva je morala biti bolj hudomušna. Ker takšnih štampiljk nimam, sem si pomagala s Pinterestom. Motiv sem pobarvala z akvarelnimi barvicami, dodala številko ter trak z napisom.


Druga je šla h gospodu, ki se ukvarja z lesom, zato je tudi voščilnica malce "lesena".



Ta pa je za gospo, ki ima rada rožice. Trenutno so najbolj "vroče" Tinine. Čeprav sem si rekla, da jih ne potrebujem, sem kmalu podlegla vašim idejam in voščilnicam, na katerih ste jih uporabile.



Meni do takšne okrogle številke manjka še pravljično število let :) 
Ker sem pred kratkim praznovala in že dooolgooo ni bilo nobenega bonbončka z moje strani, 
vas želim malo posladkati
Oziroma eno od vas, ki bo pod to objavo pustila komentar. 
Čas imate do torka, 31. maja, žrebala pa bom naslednji dan. 
Izžrebanka dobi bon za 30,00 € v trgovini Najlepši par.



Vesela bom, če boste bonbonček omenile na svojem blogu. 

***
Pripomočki:
Šablone
  • Najlepši par: Pravokotniki s šivi, Okrasimo s cvetjem, Odprti tag, Čestitke 1
  • Spellbinders: Circle, Scalloped Circles, Decorative Labels št. 28
***
Izziv: 
***

Prijazen dan!


Komentarji

Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Vse najboljše še iz spletne strani in želim ti, da bi bilo teh pravljičnih let do okrogle res pravljičnih...(potem pa aneks in se menimo za naprej).
Vse tri 50-tke si krasno zadela, še posebno prva je fantastična....ojej, a bom čez 5 mesecev tudi jaz zgledala tako "stara"!!!
Skratka, hvala, ker se lahko prfočkam na tvoj bonbonček in hvala ti za vse, kar nam čudovitega nudiš na tvojih straneh. Vse naj naj. čao
Oseba Vladuška sporoča …
Tudi jaz naj ti še enkrat voščim takole in ti zaželim vse najlepše in predvsem veliko zdravja in veliko ustvarjanja. Odlično si opravila s temi tremi voščilnicami in na njih upoštevala želje naročnikov. Še naprej naj to bo ustvarjanje v veliko veselje, mi pa itak pridemo vedno znova zelo radi na ogled na tvoj blog. Bonbonček pa je res fantastičen.
Oseba Metuljčica sporoča …
Vsem lepim željam se seveda tudi sama pridružujem in ti še tule pošiljam čestitke. Voščilnice so prav super, bonbonček pa resnično bogat. Hvala ti, evo pofočkana!
Oseba Anja Ž. sporoča …
Helena, vse najboljše in najlepše ti želim tudi jaz. Naj te spremljata zdravje, zadovoljstvo in ustvarjalni navdih. Vse tri voščilnice so mi res všeč in se mi zdi, da si na vsaki super upodobila tematiko.
Oseba Nataša sporoča …
Vse najboljše in najlepše tudi iz moje strani. Želim ti veliko zdravja, sreče, osebnega zadovoljstva in ustvarjalnega navdiha.
Vse tri voščilnice so zelo, zelo lepe.
Bombonček pa zeloooo sladek :)
Oseba moi sporoča …
Naj. ti tukaj še 1x voščim in zaželim veliko zdravja in pa veselja do ustvarjanja. Lušne in hudomušne voščilnice za abrahama si naredila. Se pridružujem Mojci in ti želim, da bodo ta leta res pravljična.
Oseba Valerija sporoča …
Draga Helena, vse najboljše in najlepše tudi od mene! Želim ti veliko sreče, zdravja in naj ti ustvarjalna muza še naprej tako zvesto stoji ob strani. Čudovite voščilnice si naredila, sploh prva je nekaj posebnega. Odličen hudomušen motiv si poiskala.
Najlepša hvala za priložnost osvojitve presladkega bonbončka.
Lp, Valerija
Oseba Maja sporoča …
Vse najboljše za rojstni dan! Naj ti zdravje služi in naj ustvarjalnih idej nikoli ne zmanjka.
Voščilnice so mi zelo vešč, kot tudi vse, ki jih pokažeš.
Oseba Cvetoči travnik sporoča …
Pozdravljena Helena, ker sem tako "bolj po ovinkih" zasledila, da praznuješ, ti za tvoj rojstni dan želim vse dobro, veliko lepih sončnih dni in še mnogo, mnogo ustvarjalnih idej. Naj se ti izpolnjujejo želje tako lepo po vrsti, da jih boš imela še za dolgo, dolgo let na zalogo:) Si pa tvoje abrahamovce opremila in pospremila z zelo lepimi voščilnicami. Težko bo človek rekel, katera je lepša, ker je vsaka narejena tako, da se bo dotaknila prejemnika. Lep pozdrav, Andreja
Oseba Hali sporoča …
Mi 2 sva bili na čisto podobnih ustvarjanjih, tudi mene- nas so obkrožali sami abrahamčki. Krasne čestitke si naredila in vse najboljšeee!
Oseba Dusi sporoča …
Iiii, kolk je dober tale stric na prvi voščilnici.
Tudi ostale voščilnice so super, ampak tale mi je pa prou padel v oči.

Zdaj me je pa začel firbec matrati koliko si ti stara.
Meni tudi manjka pravljično število let do naslednjega jubileja... o groza :(

In ne nazadnje...
Vse naj naj za tvoj rojstni dan... upam, da izvem kateri ;)
Oseba Lili sporoča …
Draga Helena, vse najboljše za tvoj rojstni dan ti želim še tukaj.
Rada prihajam k tebi na blog in občudujem tvoje izdelke.
Hvala za vse čudovite izdelke in ideje, ki jih deliš z nami.
Tudi te tri voščilnice so fantastične.
Želim ti še veliko ustvarjalnih idej in ustvarjalnih dni.
Lp, Lili
Oseba Janja sporoča …
Draga Helena, vse najboljše. Naj te spremljata sreča in zdravje.
Če je do okrogle številke še pravljičnih sedem let, je dobro. Palčki, ki obračajo čas, bolj stopicajo, kot hitro hodijo :).
Ustvarila si same krasotice za okrogle obletnice. Prav na vsaki je nekaj, kar mi je pritegnilo pozornost.
Lepo bodi, Janja
Oseba oldpunca sporoča …
Draga Helena, vse najboljše za tvoj rojstni dan! Saj je vseeno, kateri je. :-) Leta so le številke. :-) Z veseljem se ustavim pri tebi in si napasem oči na tvojih čudovitih izdelkih. Hvala ti za vse ideje, ki sem jih našla pri tebi. :-)) Tudi tokrat si me razveselila s tremi čudovitimi in raznolikimi voščilnicami. Prva je čisto odpiljena in svetovna. :-))
Za bonbonček se pa z veseljem postavljam v vrsto in slikico ter povezavo lepim na svoj blog. :-)
Še na mnoga srečna in ustvarjalna leta!
Oseba Natasa sporoča …
Vse najboljše ti želim Helena!
Krasne voščilnice si naredila, prva je pa sploh TOP in krasno pobarvana!
Oseba ArtMBR sporoča …
Vse najboljše mladenka za rojstni dan, obenem tudi čestitke za izdelke na tvojem blogu in hvala za komentarje pri meni. Uživaj v svoji mladosti in ustvarjalnosti.
Oseba Renata sporoča …
Helena, vse najboljše za rojstni dan. Želim ti še veliko ustvarjalnih idej in zamisli. Rada prihajam na obisk, saj me znova in znova navdušiš z svojimi objavami. Voščilnice si krasno zadela. Bonbonček je tako sladek, da bi se mu težko uprla. Zato tudi slikico in povezavo, lepim na svoj blog. Uživaj življenje!
Oseba Marjeta sporoča …
V prvi vrsti ti želim vse naj, naj ob tvojem praznovanju. Nikar ne pozabi izkoristiti vseh lepih trenutkov, ki naj ti v obilici križajo pot. Če pa že gre kaj narobe, pa hitro preskoči in se ne oziraj nazaj.
Kar se pa ustvarjanja tiče pa le še tako naprej, saj so tvoji izdelki navdih za mnoge od nas.
Hvala za ponujeni bonbonček.


Lp, Marjeta
Oseba Marna sporoča …
Draga Helena, iskrene čestitke ob tvojem minulem praznike. Ostani še naprej tako sončna in ustvarjalna, ker tvoje roke zmorejo izdelati izjemne izdelke.
Hvala tudi za vse tvoje obiske in lepe besede pri meni.
Ter hvala za ponujeno možnost sladkanja. :)
Oseba Andreja sporoča …
Helena vse najlepše in najboljše ti želim ... naj ti služi zdravje in te spremlja sreča ter veliko dobrih ustvarjalnih idej :-))
Tudi tvoje tokratne voščilnice so čudovite in posebne kot vedno.
Hvala za link do motivov.
Oseba Damjana sporoča …
Draga Helena, naj ti najprej zaželim en koš zdravja, en oblak sreče in ogromno sonca v srcu. Predvsem pa to, da bi nas še naprej razveseljevala s svojimi objavami in idejami na svojem blogu. Zelo rada pokukam k tebi in tudi kakšno idejo si sposodim od tebe. Iskrene čestitke in hvala za priložnost osvojiti bonbonček.
Oseba Kajcyika sporoča …
Draga Helena, najprej ti želim vse najboljše! Želim ti veliko ustvarjalnih trenutkov. :)
Čestitke, ki si jih naredila so vse prečudovite. Hvala za možnost osvojitve bonbončka :)
Oseba Zvonka sporoča …
Helena, čeprav malo z zamudo, pa iz srca vse najboljše, vse dobro.
Rada pridem pokukat k tebi na blog, saj me tvoje lepotičke vedno navdušijo in tako je tudi tokrat. Prva se mi pa zdi najbolj simpatična.
Hkrati se še potegujem za zelo sladek bonbonček. Lp
Oseba Valentina B sporoča …
Čeprav z zamudo voščim najlepše želje in vse dobro! :)
Naj bo čim več lepih pravljičnih in ustvarjalnih let.
Rada se ustavim pri tebi, tvojih izjemnih voščilnicah in zapisih, ki me vedno znova očarajo, odpirajo poglede in dajo misliti.

Kakšna hudomušna voščilnica je nastala, res je simpatična in tako lepo pobarvana. "Lesena" voščilnica je elegantno čudovita. Les me vedno znova očara. Cvetlična ima prav romantični pridih in me spominja na italijanskega okna z rožami.

Prijeten pozdrav in hvala za priložnost za res sladek bonbonček.
Oseba helena sporoča …
Sprehajam se od prve do zadnje, pa ne vem katera je lepša. Vsaka po svoje je lepa in prisrčna, še najbolj pa me je nasmejala prva.
Še 1x vse naj, naj,..... Bonbonček je pa več kot sladek :)
Oseba leycika sporoča …
Tudi iz moje strani vse najboljše ter še obilo ustvarjanja in idej :) Izdelala pa si 3 prekrasne voščilnice vsaka je po svoje najlepša :) novičko pa hitro delim na svoj blog. Lp Lea
Oseba Tina Z. sporoča …
draga helena,
vse najboljše za rojstni dan, veliko zdravja in ustvarjalnega navdiha, ker tvoje ustvarjanje je prav izjemno in polna si novih idej ter postavitev, tako kot pri teh treh voščilnicah, vedno me očarajo, tokrat še posebej zadnja ... upam, da si nadvse lepo praznovala.
hvala tudi za to, ker ponujaš res krasen bonbonček in imej se lepo!
Oseba Simona sporoča …
Draga Helena, vse najboljše za rojstni dan. Želim ti veliko ustvarjalnega navdiha in prostih uric, da nas boš še naprej razvajala s svojimi čudovitimi voščilnicami.
Oseba Klara sporoča …
Čestitke ob rojstnem dnevu! Tudi sama si večkrat napašem oči na tvojih krasnih voščilnicah in zapisanih mislih ob njih! Vse dobro!
Oseba • ♥ Natali ♥ • sporoča …
Žal ti voščim z zamudo. Voščim ti pa, da bi te bogatili tisti majhni čarobni trenutki, tisti iskreni nasmehi, objemi dobrih prijateljev in sorodnikov, naj te grejejo sončni žarki, predvsem tisti, ki izvirajo iz dobrih src.... vse najboljše ♥