Doma narejen pripomoček za odtise


Da sem se lotila izdelave pripomočka za odtise, je botrovala visoka cena originalnega Mistija.
Dodatno spodbudo sem dobila od ustvarjalne prijateljice, ki mi je zagotovila, da je izdelava sila preprosta in poceni (manj kot 10,00 €). Tako sem se zakopala v projekt DIY MISTI.

Nekaj stvari (lepila in lepilni trak) sem imela doma, ostale sem kupila v tehnični (spone za vrata in okvir za fotografijo) in ustvarjalni (magnetno ploščo) trgovini.

1. Na spodnji del okvirja za sliko (A4 format) sem nalepila (lepilo Pattex universal) magnetno ploščo
2. Milimetrski papir sem vroče plastificirala in nalepila na magnet
3. Na robove okvirja je prišel dvostranski montažni lepilni trak.
4. Centimetrski rob (ravnilo) sem natisnila kar z neta in ga zaščitila s prozornim selotejpom.
5. Nazadnje sem nalepila (Pattex Total) le še spone, počakala, da se lepilo posuši in ...



... domači MISTI je pripravljen za uporabo.


Papir pričvrstim na podlago kar s težkimi in tankimi podložkami, najdenimi v moževi delavnici. Da se tudi s koščkom maskirnega ali washi traku.

Še en nasvet: zunanjo stran stekla sem danes zaščitila z dvema plastema prozorne folije za zavijanje knjig. V primeru, da se bi se mi steklo pri uporabi zlomilo, je manj nevarnosti poškodb. Pa še steklo se ne bi razletelo po površini, ampak bi ostalo prilepljeno na folijo.



Pa še prva voščilnica, narejena s tem domačim ustvarjalnim pripomočkom:



Lep in prijazen dan!

Komentarji

Oseba moi sporoča …
Bravo, jaz se še pa kar spravljam zraven. Voščilnica je čudovita, pa mislim, da ni samo Misti zaslužen za to ;)
Oseba Vladuška sporoča …
Tale tvoj domači misti zgleda prav profesionalno in bravo za izvedbo. Naj ti odlično služi in hvala za vse te informacije. Voščilnica je čudovita.
Oseba Nataša Š. sporoča …
Super si se znašla z Mistijem. Res je včasih nepogrešljiv.
Oseba Valerija sporoča …
Fantastično si se znašla! Nisi le odlična ustvarjalka, temveč tudi inovatorka! Hvala, za informacije o izdelavi, morda kdaj pridejo prav. Naredila si čudovito voščilnico.
Lp
Oseba Helena sporoča …
Valerija, na netu je precej uporabnih posnetkov na to temo, s katerimi sem si pomagala:
https://www.youtube.com/watch?v=d_g-FV-VvDk
https://www.youtube.com/watch?v=umhzvdNOZf4
http://fannytam.com/Entry/Index/14
https://www.youtube.com/watch?v=-OroCHt54r4&list=PLU7lVXA3W8Q4adtYc-l-GWOhw9h1PxXda
https://www.youtube.com/watch?v=cdutOkl6KsU

No, vseeno hvala :)
Oseba Hali sporoča …
uauu bravo, super si tole uredila in čestitka, ki je nastala je fenomenalna!
Oseba Sapfina (Barbara) sporoča …
Uau, izgleda res profesionalno in voščilnica je prelepa! Hvala za navodila, ampak jaz sem tak netehnični tip, da pri meni uspeh žal ne bi bil zagotovljen ... :)
Oseba Tina Z. sporoča …
tvoj misti izgleda profestionalno, voščilnica pa seveda tudi prekrasna ... se tudi spravljam k temu oziroma moram še moža prepričati za kakšno pomoč pri tem ...
Oseba Lili sporoča …
Ooo, si se že lotila dela.
A ne, kako enostavno in razmeroma hitro ter poceni se da narediti domača naprava. Naj ti dobro služi.

Meni voščilnice še ni uspelo narediti, pa upam, da mi bo kmalu.
Tvoja je pa prekrasna, tudi lepo pobarvana.
Oseba oldpunca sporoča …
Hvala za tole idejo in nazoren opis izdelave. Bom link poslal kar mojemu dragemu. :-))) Zraven pa pripisala, da bi bila to super ideja za darilo. : -))
Nad tvojo čudovito pobarvano rožico sem pa popolnoma navdušena. Krasna voščinica.
Oseba Goga sporoča …
No, tole mi je pa noro všeč, res sem vesela, ko vidim da ni treba vsega kupiti in trošiti gore denarja za vsemogoče pripomočke. Prav gotovo bo takšen misti nastal tudi pri meni, samo, da se bo z njim pozabaval moj dragi možiček.
Voščilnica je pa mega lepa, ugotavljam, da moje štampiljke čisto preveč samevajo.
Lp Lili
Oseba Janja sporoča …
Dobra si, misti je super. Hvala za navodila.
Voščilnica s čudovito pobarvanim cvetom je krasna. Lp
Oseba Renata sporoča …
Uf, tudi jaz bom, kar mojega naštimala, da mi naredi. Tvoj misti je res originalen. Če samo pomislim, koliko denarja ostane za druge pripomočke, je veselje na višku. Voščilnica je prečudovita.
Oseba Ustvarjalni utrinki Tamara P. sporoča …
Super ideja,
krasna izvedba
in prekrasna voščilnica
pa prihranek v eur
bravo
lep poletni pozdrav Tamara
Oseba Zvonka sporoča …
Tole si pa ti super izpeljala, čisto profesionalno.
Voščilnica je pa enkratna.
Oseba Maja sporoča …
Hvala za navodila, dobro si tole izpeljala. Voščilnica pa je tudi top.
Oseba Sonja sporoča …
Super izpeljava.. včasih so originalni pripomočki enostavno precenjeni. Naj ti še dolgo dobro služi, verjamem, da ti bo olajšal ustvarjanje.
Oseba Maja sporoča …
Originalni misti je čisto precenjen. Dobro si se znašla, prihranjen denar pa boš sigurno uspešno porabila za kaj drugega :)
Voščilnica je čudovita.
Oseba Marija sporoča …
Super narejeno in pohvalno da si se sama lotila izdelave. Jaz sem delo mistija prepustila možu. Nastal je zelo podoben kot tvoj le da sem jaz uporabila pleksi steklo. Imam ga pa že lep čas, ko še niti malo nisem upala da pride original v Slovenijo. No če bi to vedela bi verjetno kupila in tako zapravila celo premoženje. Z domačim sem več kot zadovoljna. Voščilnica je pa zelo lepa. Barvo.
Oseba Tamara sporoča …
Super si se lotila izdelave DIY Mistija ;) Voščilnica je čudovita.
Oseba Ne-Ja sporoča …
Voščilnica je fnatastična! Hvala za navodilo - tole zna še prav priti :)