Drsna voščilnica

Ta teden, ko sem se vrnila z mini oddiha, sem kar malce bentila čez moža, ker mi preko vrta ni naredil protitočne mreže in sem lahko samo klavrno gledala, kaj je naredilo petkovo neurje s točo. Zagotovila sosedov, ki tukaj bivajo že dalj časa, da tukaj toče ni oz. se je ne spomnijo, so padla v vodo. Pravzaprav jih je uničila toča. Upam, da si bodo nekatere rastline še opomogle in dale vsaj malo pridelka. Vsekakor je za prihodnjo leto že načrtovana mreža. Vsaj tako je dragi zagotovil.


Tako, malo sem pojamrala :) Sedaj pa k srčni ustvarjalni prijateljici Metuljčici Darji, ki je praznovala prejšnji teden. Zanjo je ta dvojna drsna voščilnica. Navodila za izdelavo sem našla na Pinterestu. Pri prvi strani sem kolebala med njej ljubimi metulji in cvetlicami, nazadnje pa so zmagale nove Altenew štampiljke Whimsical flowers (pobarvano z akvarelnimi svinčnik barvicami).




Draga Darja, še tako preko bloga ti zaželim veliko cvetočih in dehtečih dni.

Komentarji

Oseba Metuljčica sporoča …
Hvala draga Helena še tule. Nekaj posebnega je tvoja voščilnica, v meni ljubih barvah, z rožicami, malce drugačnosti, ki me vedno navduši... Vsak jo opazi, ker je naravnost čudovita.
Oseba Anja Ž. sporoča …
Kako je lepa. In tale barvna kombinacija je čudovita. Zelo všeč mi je, kako si krasno pobarvala motiv z barvicami.
Oseba Maja sporoča …
Voščilnica je čudovitih barv in zanimive oblike.
Upam, da si bodo rastline opomogle in boste imeli vsaj kaj pridelka. Toča vedno večkrat pustoši naokoli in res bo treba razmišljati o mrežah :(
Oseba Janja sporoča …
Krasno pobarvano cvetje in zelo zanimiva in lepo oblikovana voščilnica. Lp
Oseba Tina Z. sporoča …
vau, prav vse je navdušujoče - štampiljka, barvanje in seveda oblika - res prekrasna.
Oseba Valerija sporoča …
Uau, to pa je mojstrovina. Krasne barve, čudovite cvetlice in ta neverjetna oblika. Niti pomisliti si ne upam, koliko časa si porabila za ta izdelek...kakorkoli vredno je! Fenomenalna voščilnica!
Oseba Nataša Š. sporoča …
Zelo je lepa in enkratno si pobarvala cvetove! Si z barvicami barvala?
Oseba Majda sporoča …
Čudovito darilce in presenečenje v ene si ustvrila... Ker verjamem, da se dobro z dobrim vrača, držim pesti, da si rastlinice vsaj malce opomorejo in da te vrt še preseneti... -p ri nas je bilo podobno lani, a se je potem kar nekako obraslo...
Skratka: držim pesti, Majda
Oseba Zvonka sporoča …
Najprej naj ti želim, da se vrt kar najbolje opomore. Narava nam res ne prizanaša.
Voščilnica je pa prav posebna, lepih barv in krasno izdelana.
Oseba Vladuška sporoča …
Zelo lepo si ji naredila. Tako nežna in skrbno izdelana je. Res prekrasno. Glede toče pa sem slišala, da je bilo v vaših krajih res groza in ko sem v soboto v Bistriškem vintgarju v gozdu na tleh videla polno sklatenega zelenja iz dreves, mi je še bolj postalo jasno, kako grozno je moralo biti. Res je škoda pridelka, ko se človek nekaj trudi, tako da drugo leto vsekakor mrežo :)
Oseba Sapfina (Barbara) sporoča …
Oh, kako lepa in posebna voscilnica! Glede toce pa lahko samo socustvujem in drzim pesti, da bo nekaj pridelka vseeno ostalo.
Oseba Andreja sporoča …
Krasna voščilnica je nastala, tako po posebni obliki kot po lepih barvah :-))