Za rojstni dan

S prvimi šolskimi počitnicami ponavadi vsako leto začenjam sezono božično-novoletnih voščilnic. Danes še v službi, nato pa se že veselim nekaj prostih dni, ko bo moja ustvarjalna soba zadišala po snegu, zimskih začimbah, ko me bo ustvarjalnost zanesla v zasnežene pokrajine in bodo zacvetele božične zvezde.

Pretekli teden pa je bil rojstnodnevno obarvan. Ker sem morala narediti štiri tovrstne voščilnice, sem si delo olajšala tako, da sem uporabila le ene šablone (Blueprints 31) in štampiljke (Altenew Whimsical Flowers). Nekatere cvetove sem pobarvala z Zig real brush markerji, druge pa s Copic markerji.





Lep jesenski dan!

Komentarji

Oseba Majda sporoča …
Še eno krasno ustvarjanje, hvala za tvoj cvetlični šopek, prekrasen je!
Tudi sama odštevam urice ;-)
Naj bodo krasni tudi tvoji proti dnevi, Majda
Oseba Biljana sporoča …
Čeprav so isti motivi, ima vsaka voščilnica čisto svoj čar. Lepe so.
Oseba Janja sporoča …
Kako so lepe. Dobro si kombinirala nov set šablon s cvetjem, ki ga vedno krasno pobarvaš. Lp
Oseba Tina Z. sporoča …
vau, prav vse so nekaj posebnega, super si se znašla in pričarala krasno raznovrstnost!
Oseba Valerija sporoča …
Čudovito pobarvane rožice in krasne voščilnice v vseh barvah.
Oseba oldpunca sporoča …
Ena teh lepotičk je sedaj moja. 😁 Hvala zanjo.
Oseba moi sporoča …
In ena je moja ;) Je pa lepša od Sonjine, la-la-la :D
Oseba Metuljčica sporoča …
Krasna izbira rožic preko tvojih voščilnic. Prav vse so lepe.
Oseba Vladuška sporoča …
Same lepotice, krasne so.
Oseba Nataša Š. sporoča …
Prava paša za oči! Čeprav si uporabila le ene šablone in enak motiv pri vseh, je vsaka nekaj posebnega. Zelo lepo.