Popoldanski počitek

Kadar sem popoldan doma, si ga po kosilu skoraj vedno privoščim (čeprav je to zelo poredko - le enkrat ali dvakrat na mesec). Tako kot tale fantič, začnem s knjigo ali časopisom v roki, kaj kmalu pa me "zmanjka". Dovolj je dvajset minut dremeža. Nekje sem prebrala, da takrat ne delajo tisti deli možganov, ki so zadolženi za vid, sluh in mišljenje ter lahko tako priplavajo na dan inovativne misli. Baje se tudi raven hormona stresa precej zmanjša. No, po dvajsetih minutah pa je že čas, da telo začne kuriti tiste kalorije, pridobljene pri kosilu :) Ali pa se utrne kakšna ideja za voščilnico.


Prijeten dan in vse dobro!

***
Pripomočki:
- Lili of the Valley: Lazy Afternoon
- Die-namics: Blueprints 31
***

Komentarji

Oseba Kajcyika sporoča …
Oo kako lepo uživa! Prečudovito si ga pobarvala :)
Oseba Neža sporoča …
Krasnega mladeniča si pričarala na voščilnico. :)
Oseba helena sporoča …
Popoldanska siesta se prav prileže, posebno po kosilu in v takem gnilem vremenu. Tvoj fantič jo prav s pridom izkorišča. Lepotička!
Oseba moi sporoča …
Simpatičen fantič in lepo pobarvan. Sama si ga zelo redko privoščim v horizontali. Prej je moj meditacijski čas tukaj, v ustvarjalnici ;)
Oseba oldpunca sporoča …
Ta štampiljka mi vedno potegne kotičke ustnic proti ušesom. :-) Krasno si pobarvala fantiča. Mene redko takole zmanjka. Če pa že, pa se zbudim kot cunja, zato ne prakticiram popoldanskega spanca. :-)
Oseba ArtMBR sporoča …
Takole brezskrbno poležavanje bi si res želela. Simpatiko je tale fantek. Lepo si pobarvala.
Oseba Marija sporoča …
Helena, se povsem strinjam s tvojo spremno besedo ob objavi. Prav je da si vzamemo nekaj časa za razbremenitev in počitek. Voščilnica je pa zelo prikupna.
Oseba Zvonka sporoča …
Simpatičen je tale mladenič, lepo pobarvan. Takle počitek bi se meni prilegel vsak dan, a si ga privoščim le za vikend.
Oseba Damjana sporoča …
Čudovita je. Perfekten izbor barv. Zeloooo mi je všeč. Pozdravček. D.
Oseba Nataša Š. sporoča …
Simpatična voščilnica, tudi meni je tale motiv zelo všeč.
Oseba Valerija sporoča …
O kako uživa tale fantič, kot moj Tim, ki mi trenutno spi v naročju.
Krasna voščilnica.
Oseba Ne-Ja sporoča …
Hudo si tole zapisala. Prav pasal bi sedaj takle počitek kot ga ima tvoj "fantič". Cart voščilnica :)
Oseba Renata sporoča …
Krasna voščilnica. Zelo lepo si ga pobarvala. Tudi jaz sem nekje prebrala, da je 20 minut čisto dovolj. Prakticiram pa redko, ker pri meni deluje nasprotno. Sem kot cunja, čisto razvožena.
Oseba Vladuška sporoča …
Moj problem je, ker me zmanjka za vec kot 20 minut in potem se zbudim totalno zmedena :) Drugače pa je to z 20 minutnim spancem res. Voščilnica pa je krasna in človeka kar ima, da bi se poleti zavlekel v kaküno prijetno senco in malo zadremal.
Oseba Hali sporoča …
Jaz si ponavadi prižgem tv in imam zadosti že 5 minut, takega dremeža, sem potem kot nova in pripravljena na nadaljnjo akcijo. Krasen je tale fantič, vsestransko uporabna štampiljka drugače :-)
Oseba Majda sporoča …
Vedno znova me navduši tvoje barvanje - tvoj fantič je kot živ, skoraj vidim, kako se mu premika prsni koš ... Čudovita voščilnica, lepa do neba!
Sončke ti pošiljam, Majda
Oseba Valentina B sporoča …
Tudi sama se rada po kosilu takole naslonim na naslonjač in počivam ter dam možgane malo na pašo, da si odpočijejo in naberejo novih moči. Ampak kaj ko se to zgodi čisto premalokrat. ;) Motiv fantiča mi je zelo simpatičen in tvoje barvanje čudovito!