Viseči venček

Venček na vhodnih vratih (pa še na kakšnih drugih) "pozdravi" vsakega obiskovalca najinega doma. Spreminjajo se le glede na letni čas. Do velike noči bo verjetno visel še ta.
Redkeje se venčki znajdejo na voščilnicah. Zame je prava mojstrica takšnih Vladka. Pri njej sem tudi našla idejo za današnjo voščilnico.


Hvala za obisk in prijazen pozdrav!

***
Pripomočki:
- Najlepši par: Okrasimo s cvetjem
- Rayher - Tina B.: Foto dekoracija, Pomladni venček
- Sizzix: Bricked and woodgrain set

***
Izziv:
- Najlepši par: galerija meseca februarja

Komentarji

Oseba Valerija sporoča …
Čudovita je! Ta tvoja ozadja v videzu zidu so mi fenomenalna!
Oseba moi sporoča …
Krasna je in tudi vajin venček na vrati je lep.
Tudi pri nas je vse leto obešen kak venček. Prav tako naš zimski še visi, ker je okrašen samo z zelenjem. Kmalu pa ga bom zamenjala za pomladnega ;)
Oseba Ustvarjalni utrinki Tamara P. sporoča …
Zelo lep, nežen
venček sreče
lp Tamara
Oseba Vladuška sporoča …
Me veseli, da sem ti bila v inspiracijo in lepo ta venček visi na postaranem zidu. In prav tako je lep tisti na vajinih vratih.
Oseba oldpunca sporoča …
Zelo lep venček si obesila na voščilnico. Super si uporabila foto dekoracijo. :-) Všeč mi je tudi venček na vajinih vratih.
Oseba Marija sporoča …
Helena, ta je pa top venček. Res si izdelala zelo, zelo lepo voščilnico. Zelo mi je všeč in tako kot je tebe Vladka inspirirala, si mene z venčkom inspirirala ti.
Oseba Tina sporoča …
Helena, kako lep mi je tvoj srečni venček...to da si ga obesila na trak mi je pa krasna pika na i.
Oseba Tina Z. sporoča …
res krasna ideja in čudovit venček!
Oseba Sapfina (Barbara) sporoča …
Prelep vencek na prelepem ozadju!
Oseba Ne-Ja sporoča …
Helena tole je pa res čudovito in v toplih barvah, ki dišijo o domu :)
Oseba Valentina B sporoča …
Pri nas doma ni v navadi, da imamo na vratih venček. Izjema je le december. Vendar so mi tako zelo všeč vrata, ki jih krasijo venčki. In prav tako jih obožujem na voščilnicah. Prav tako kot Vladka, tudi ti navdušuješ s svojimi. In krasno si spet ustvarila obzidje. Čudovito, prečudovito!